Vacature: Financieel administratief medewerker Sociaal Domein (32-36 uur p/w)
Werken bij de gemeente Buren
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 9 teams: Beleid, Regie & Projecten, Beheer, Stib, Werk & Inkomen, Advies, Frontoffice, Backoffice en Staf.
De teams Werk & Inkomen en Sterk in de Buurt (Stib) zijn verantwoordelijk voor de uitvoering van de Participatiewet, Jeugdwet, Wmo en schuldhulpverlening.
Wat zijn je taken?
- Je zorgt voor de controle en verwerking van gegevens in de (financiële) administraties van Wmo- en jeugdvoorzieningen en uitkeringen binnen het sociaal domein
- Je verstrekt informatie aan cliënten, collega’s en derden (bv. ketenpartners)
- Je zorgt mede voor de verantwoording aan externe partijen, zoals ministerie en accountant
- Je stelt rapportages op voor management en bestuur over de uitvoering en budgetontwikkeling
- Je draagt bij aan budgetbewaking en debiteurenbeheer
- Je bent mede verantwoordelijk voor het onderhoud van de applicaties binnen het sociaal domein
- Je bent het aanspreekpunt voor de administratie voor de medewerkers binnen het team
Wat breng je mee?
- Je hebt een passende opleiding op mbo(+)niveau, bijvoorbeeld financiën, bedrijfs- of personeelsadministratie
- Je bent van de cijfers en je kunt ook goed communiceren
- Je hebt ervaring met een gemeentelijke uitkerings- en voorzieningenadministratie
- Je hebt kennis van Excel, Word e.d. en affiniteit met geautomatiseerde systemen
- Je hebt kennis van financieel-administratieve aspecten van de Wmo, Jeugdwet en Participatiewet
Wat bieden we?
Een baan in een leuk team in een ontwikkelende organisatie met korte lijnen. Daarbij bieden we je:
- Een 32-36-urige werkweek met flexibele werktijden
- Een bruto maandsalaris van max. €3.520,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (schaal 8). Feitelijke inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring
- ABP-pensioen
- Individueel keuzebudget. Je kunt zelf kiezen hoe je dit budget uitgeeft. Wil je maandelijks extra inkomen? Of extra verlofuren kopen?
- (Persoonlijke) Ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden
- Laptop van de zaak
- Tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar. Bij een positieve beoordeling aan het einde van dit jaar kan deze tijdelijke overeenkomst omgezet worden naar een vast dienstverband
Geïnteresseerd?
Reageren kan tot en met 3 januari 2020. Mail je motivatiebrief en CV naar gemeente@buren.nl met als onderwerp ‘Sollicitatie Financieel administratief medewerker Sociaal Domein t.a.v. team Werk & Inkomen en Stib.
De sollicitatiegesprekken vinden onder voorbehoud plaats op 8 januari 2020.
Meer informatie?
Neem dan contact op met Jan Derksen of Martijn Raedt, teammanagers, bereikbaar via telefoonnummer 14 0344.
De gemeente Buren hecht veel waarde aan integriteit. Van de kandidaat die in dienst treedt vragen we
een Verklaring Omtrent het Gedrag.