Bereikbaarheid gemeente vanwege coronavirus
29 maart 2020,
14:27
Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen rondom het coronavirus hebben wij een aantal maatregelen genomen rondom de dienstverlening op het gemeentehuis:
Wij verzoeken u:
- Alleen het gemeentehuis te bezoeken voor het aanvragen en afhalen van rijbewijzen, reisdocumenten enĀ aangifte van overlijden;
- Alleen als deze documenten per direct verlopen zijn of vermist. Als het later kan, graag later;
- Aangifte van geboorte, verhuizing en uittreksels online te doen. Lukt dit niet? Bel ons, dan helpen wij u;
- Twijfelt u of iets noodzakelijk is en direct moet gebeuren? Bel ons dan eerst.
Bereikbaarheid:
- Telefonisch zijn we bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.30-17.00 uur en vrijdag van 8.30-12.00 uur
- De receptie en balie van het gemeentehuis zijn dagelijks open van 10:00 tot 12:00 uur
U kunt op onze website een afspraak maken. Mocht er geen tijdstip beschikbaar zijn, neem dan even telefonisch contact op, dan kijken we naar de mogelijkheden.
Voor bezoekers van het gemeentehuis: voor uw gezondheid en die van onze medewerkers, volgen wij als huisregel de richtlijnen van de Rijksoverheid.
Delen via: