Vacature medewerker Frontoffice
Het team Frontoffice is op zoek naar een
Medewerker Frontoffice/Publiekszaken (m/v)
voor 20-28 uur per week
Werken bij de Gemeente Buren
Buren is in ontwikkeling. Een veranderende samenleving, die andere eisen aan de overheid stelt, vraagt om een andere manier van organiseren. In Buren hebben we daarom vanaf 1 oktober 2018 een nieuwe organisatiestructuur neergezet. De gemeentelijke organisatie bestaat uit 8 teams: Beleid, Regie en Projecten, Beheer, STIB, Werk & Inkomen, Advies, Frontoffice en Backoffice.
In het team Frontoffice werken 23 mensen op verschillende gebieden, zoals de ICT Servicedesk, het Telefonisch Informatiecentrum, de facilitaire dienst, DIV en publiekszaken.
Publiekszaken is verantwoordelijk voor de dienstverlening aan de balie, de online-dienstverlening en het beheer van de website van de Gemeente Buren.
Het team Frontoffice is een dienstverlenend en dynamisch team dat de klant en medewerker faciliteert om zo optimaal mogelijk te kunnen werken.
Wat zijn je taken?
Als medewerker Frontoffice ben jij verantwoordelijk voor:
Publiekszaken:
- Het behandelen van aanvragen op het gebied van burgerzaken, zoals reisdocumenten, rijbewijzen, VOG’s, uittreksels en verhuizingen
- Het verwerken van aanvragen voor gehandicaptenparkeerkaarten, de verhuur van openbare ruimtes en de begraafplaatsadministratie
- Het opmaken van akten voor de burgerlijke stand
- Het verwerken van vergunningaanvragen
- Het beantwoorden van telefonische vragen m.b.t. publiekszaken
Website:
- Je beheert samen met je collega’s van de webredactie de websites van de gemeente
- Je plaatst berichten / teksten en bent verantwoordelijk voor actualiteit van de informatie
- Je denkt mee over de toekomstige dienstverlening via online-kanalen en aan de balie
Wat verwachten we van je?
- Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau
- Je bent representatief, sociaal vaardig en je hebt een klantgerichte instelling
- Je bent meedenkend en oplossingsgericht
- Je bent een teamplayer die zelfstandig en accuraat werkt
- Je hebt een flexibele instelling en bent flexibel inzetbaar
- Je leert snel nieuwe vakinhoud, kunt goed overweg met digitale omgevingen en weet te schakelen tussen applicaties
- Je hebt ervaring op het gebied burgerzaken en klantcontact
- Je hebt affiniteit met online dienstverlening
- Ervaring met het beheer van websites is een pré
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
Ons aanbod
Een baan in een leuk team in een ontwikkelende organisatie met korte lijnen.
En daarbij bieden we je:
- Een 20-28-urige werkweek met flexibele werktijden
- Een bruto maandsalaris van maximaal € 2.986,– bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (salarisschaal 7), afhankelijk van opleiding en ervaring
- ABP-pensioen
- Individueel keuzebudget. Je kan zelf kiezen hoe je dit budget ‘uitgeeft’. Maandelijks extra inkomen? Het in 1 keer uit laten betalen? Extra verlofuren kopen?
- (persoonlijke) Ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. In overleg kan veel
- Laptop van de zaak
- Tijdelijke aanstelling voor de duur van een jaar. Bij een positieve beoordeling aan het einde van dit jaar krijg je een vaste aanstelling
Solliciteren
We willen graag met je kennismaken en nodigen je dan ook van harte uit om te reageren!
Reageren kan tot en met 7 juni 2019. Mail je sollicitatie naar gemeente@buren.nl of stuur deze naar Postbus 23, 4020 BA Maurik t.a.v. team Advies.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op: woensdag 19 juni 2019 (eerste ronde) en maandag 24 juni 2019 (tweede ronde).
Deze vacature wordt tegelijkertijd intern en extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.
Meer informatie?
Neem dan contact op met Anke van Gaalen, teammanager Frontoffice. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 14 0344 of agaalen@buren.nl
De Gemeente Buren hecht veel waarde aan integriteit. Van de kandidaat die in dienst treedt vragen we een Verklaring Omtrent Gedrag.
Gemeente Buren zoekt graag zelf haar kandidaten. Acquisitie door recruiters naar aanleiding van deze advertentie stellen wij daarom niet op prijs.