Spring naar content

Vacature: Medewerker Klantcontact (28 uur per week)

Dit nieuwsbericht is verlopen.
30 december 2021, 16:29

Help jij graag mensen? Weet jij een glimlach op het gezicht van inwoners te toveren? Ben je veelzijdig? Dan is deze functie echt iets voor jou! Vanwege interne doorstroom van een collega zijn wij op zoek naar:

Medewerker Klantcontact

voor 28 uur per week

De gemeente Buren is in ontwikkeling. We hebben een duidelijk beeld voor ogen waar wij in 2040 willen staan. We hebben alle ingrediënten in huis om het nog beter te maken in Buren. We zijn de fruittuin van Nederland, we hebben een rijke historie en liggen centraal tussen ’s-Hertogenbosch, Utrecht en Nijmegen. Met de vele voorzieningen, ons cultureel erfgoed en de karakteristieke dorpen bieden we niet alleen veel aan onze inwoners. Onze gemeente is ook erg gewild bij recreanten en toeristen.

Werken bij Buren

De gemeente Buren is toekomstgericht, er is een open werksfeer en er zijn uitstekende arbeidsvoorwaarden. We houden onszelf regelmatig de spiegel voor en streven er continu naar onze dienstverlening te verbeteren. Persoonlijk, met plezier en proactief handelen staat bij ons hoog in het vaandel. Je hebt de ruimte en vrijheid om je werk te doen zoals jij denkt dat het goed is. De collega’s zijn behulpzaam en er is persoonlijke aandacht bij de gemeente Buren.

Om onze gemeente nog mooier en prettiger te maken, zijn wij op zoek naar een Medewerker Klantcontact.

Dit ga je doen:

Als medewerker Klantcontact ben je het visitekaartje van de gemeente Buren. Klantgerichtheid is voor jou vanzelfsprekend. Je vindt het leuk om klanten te woord te staan en helpt ze graag snel, vriendelijk en persoonlijk verder. Het maakt jou niet uit of dat via de telefoon, aan de balie, via email of via onze sociale media is. Je schakelt makkelijk tussen onze verschillende kanalen.

De onderwerpen waar je mee te maken krijgt lopen uiteen. Hierbij kun je denken aan vergunningen, belastingen, meldingen openbare ruimte, het wijkteam en zorg. Daarom ben je op de hoogte van de gemeentelijke producten en diensten en de gemeentelijke organisatie. Ben je dit niet, dan maak je dit snel eigen; zo kun je veel klanten direct zelf helpen. Lukt het niet om een vraag direct te beantwoorden? Dan verbind je de klant door met een vakinhoudelijke collega of maak je een terugbelnotitie voor je collega. Gasten en bezoekers aan de receptie wijs jij gemakkelijk de weg. Bij de receptie reik je ook nog eens paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen uit. Een veelzijdige baan dus!

Dit neem je mee:

In de functie verwachten we dat je voldoet aan de volgende functie-eisen:

  • Je hebt minimaal 6 maanden ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt een prettige telefoonstem en je beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
  • Je kunt goed doorvragen zodat je weet wat de klant echt wil;
  • Je digitale vaardigheden zijn goed en je kunt goed overweg met digitale omgevingen en applicaties;
  • Je hebt ervaring met verschillende sociale media;
  • Je bent nieuwsgierig en vindt het leuk om samen met collega’s na te denken over de toekomst van onze dienstverlening.

De volgende competenties zijn voor jou vanzelfsprekend:

  • Klantgericht;
  • Samenwerkingsgericht;
  • Flexibel in instelling en inzetbaarheid.

Dit krijg je:

Naast een leuk team dat volop in beweging en ontwikkeling is, bieden we je:

  • Een 28-urige werkweek;
  • Een salaris in schaal 6 (maximaal €2.904,- bij 36 uur) afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • ABP-pensioen;
  • Individueel keuzebudget (IKB);
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • De mogelijkheid tot thuiswerken met een laptop, mobiele telefoon, verstelbaar bureau en stoel in bruikleen;
  • Opleiding- en ontwikkelmogelijkheden.

Interesse?

Word jij enthousiast van deze functie? Stuur jouw motivatiebrief en cv naar gemeente@buren.nl met als onderwerp ‘Sollicitatie Medewerker Klantcontact. Reageren kan tot en met zondag 16 januari 2022.

De sollicitatiegesprekken vinden naar verwachting plaats in week 3 van 2022 via Microsoft Teams.

We hebben de intentie de vacature per 1 februari 2022 vervuld te hebben.

Meer weten?

Neem contact op met Sylvia Rijksen, Teammanager Dienstverlening, via telefoonnummer 06-12105284 of het vaste nummer 140344. Zij is ook bereikbaar per mail: srijksen@buren.nl.

De gemeente Buren hecht veel waarde aan integriteit. Van de kandidaat die in dienst treedt vragen we een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.