Inwoners geven baliemedewerkers een 8,8

Inwoners die een afspraak maakten bij de balie, geven baliemedewerkers dit jaar een 8,8. Een zeer positieve score voor hun dienstverlening. Ook het algemene cijfer voor de dienstverlening is hoog: 8,5. Dit cijfer is voor factoren als inrichting ontvangstruimte en op tijd laten plaatsvinden van afspraken. 

Inwoners krijgen na afloop van hun bezoek bij de gemeente een enquĂȘte in hun mailbox. Met de resultaten verbeteren we blijvend de dienstverlening. Gemeente Heiloo is 3 jaar geleden gestart met een online onderzoek naar klanttevredenheid.

Verbeterpunten

Naast deze hoge scores zijn de verbeter- en aandachtspunten van inwoners erg waardevol. Afgelopen jaren is aan de hand hiervan de dienstverlening verbeterd. Inwoners gaven bijvoorbeeld aan meer privacy te willen bij de balie. In het vernieuwde gemeentehuis komen daarom balies die beter zijn afgeschermd. En ook komen er spreekkamers zaken te bespreken waarvoor privacy gewenst is.

Blijvend verbeteren

Gemeente Heiloo hecht grote waarde aan de tevredenheid van inwoners over de dienstverlening. Dankzij de resultaten kunnen we de dienstverlening blijvend verbeteren. 

De gemeente bedankt inwoners die het afgelopen jaar de moeite hebben genomen de vragenlijst in te vullen. Ook inwoners die nog een uitnodiging voor het onderzoek in hun mailbox hebben of deze binnenkort ontvangen, vragen we om deze in te vullen. Samen zorgen we er zo voor dat de dienstverlening blijft voldoen aan de wensen en verwachtingen van onze inwoners