Storing bevestigingsmail afspraak gemeentekantoor
Maakt u online een afspraak om bijvoorbeeld een paspoort of identiteitskaart aan te vragen? Dan kan het voorkomen dat u geen bevestiging ontvangt per e-mail. Dit in verband met een storing. Excuus voor het ongemak.
Hulp bij het digitaal regelen van overheidszaken
Er zijn tegenwoordig steeds meer dingen van de overheid die je zelf online moet regelen. Het aanvragen van een AOW-uitkering, het regelen van zorg of het verlengen van je rijbewijs. Het is fijn als iemand u hierbij op weg helpt.
Iedere vrijdagochtend
U kunt vanaf 5 maart terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid in Pijnacker. Tijdens het telefonisch spreekuur op vrijdagochtend kunt u uw vragen stellen.
Medewerkers van Bibliotheek Oostland helpen u met vragen over bijvoorbeeld:
- DigiD
- het uitstellen van belastingaangifte
- het vinden van hulp bij u in de buurt
- een verkeersboete betalen in termijnen
- gratis computercursussen
Telefonisch spreekuur
Wilt u weten wat het Informatiepunt Digitale Overheid voor u kan betekenen? Bel dan op vrijdag tussen 10.00 – 14.00 uur naar 015 – 369 44 30.
Meer nieuws
-
Geslaagde opening nieuwe voetbalkooi aan de Klapwijkseweg1 mei 2024, 11:25
-
Subsidie voor ventilatiemaatregelen oudere huizen1 mei 2024, 11:16
-
Vraag leerlingenvervoer 2024-2025 voor 1 juni 2024 aan!29 april 2024, 10:54
-
Gemeente gesloten op donderdag 9 mei29 april 2024, 10:52
-
Lintjesregen 202426 april 2024, 13:37
-
Stolpersteine in Pijnacker-Nootdorp23 april 2024, 17:00
-
Flexwoningen op voormalige Avalex locatie in Nootdorp23 april 2024, 15:02
-
Gemeentelijke duurzaamheidslening uitgebreid met ventilatie en thuisbatterij23 april 2024, 14:24
-
Aanmelden voor Workshop Lokale Politiek op 5 en 12 juni22 april 2024, 11:43
-
Maaien zichthoeken22 april 2024, 11:36