Beschikking Gemeente Gouda

Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning Stavorenweg 2 in Gouda

[Gepubliceerd: 2018-01-04] De Omgevingsdienst Midden-Holland (ODMH) heeft op 22 december 2017 een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen. Dit betreft het verbouwen van een bedrijfspand ter plaatse van de Stavorenweg 2 in Gouda. De aanvraag is geregistreerd onder kenmerk 2017312514. De aanvraag betreft: bouwen Procedure De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de ODMH namens de gemeente Gouda een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. De termijn kan worden opgeschort als er aanvullende gegevens nodig blijken te zijn. De termijn kan eventueel ook n keer worden verlengd met zes weken.
Jaar: 2018 Gemeente Gouda Documenten: 1

📁 Download volledig dossier (ZIP)

Documenten (1)
Attribuut Waarde
Identifier nl.gm0513.2k.2018.836
Aanbieder (Naam) Gemeente Gouda
Titel Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning Stavorenweg 2 in Gouda
Beschrijving De Omgevingsdienst Midden-Holland (ODMH) heeft op 22 december 2017 een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen. Dit betreft het verbouwen van een bedrijfspand ter plaatse van de Stavorenweg 2 in Gouda. De aanvraag is geregistreerd onder kenmerk 2017312514. De aanvraag betreft: bouwen Procedure De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de ODMH namens de gemeente Gouda een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. De termijn kan worden opgeschort als er aanvullende gegevens nodig blijken te zijn. De termijn kan eventueel ook n keer worden verlengd met zes weken.
Thema Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid
Publicatiedatum 2018-01-04
Jaar 2018
Type 2k - Beschikking
Aanbieder (Code) gm0513
Totaal aantal documenten 1
Bron Originele publicatie
Verkregen op 2023-12-19
Aantal pagina's in dossier 1