Beschikking Gemeente Gouda

Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning Plaswijckweg 110, Schielandse Hoge Zeedijk 1, Vest 30, Elburgplein 21, Gouderaksedijk 24b en Klein Amerika 20 in Gouda

[Gepubliceerd: 2021-07-15] De Omgevingsdienst Midden-Holland (ODMH) heeft op 9 juli 2021 een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen. Dit betreft het tijdelijk afwijken van het bestemmingsplan voor tijdelijke terrassen ter plaatse van de Plaswijckweg 110, Schielandse Hoge Zeedijk 1, Vest 30, Elburgplein 21, Gouderaksedijk 24b en Klein Amerika 20 in Gouda. De aanvraag is geregistreerd onder kenmerk 2021200147. De aanvraag betreft: afwijken bestemmingsplan (ruimtelijke ordening/ gebruik) Procedure De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de ODMH namens de gemeente Gouda een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. De termijn kan worden opgeschort als er aanvullende gegevens nodig blijken te zijn. De termijn kan eventueel ook n keer worden verlengd met zes weken.
Jaar: 2021 Gemeente Gouda Documenten: 1

📁 Download volledig dossier (ZIP)

Attribuut Waarde
Identifier nl.gm0513.2k.2021.447
Aanbieder (Naam) Gemeente Gouda
Titel Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning Plaswijckweg 110, Schielandse Hoge Zeedijk 1, Vest 30, Elburgplein 21, Gouderaksedijk 24b en Klein Amerika 20 in Gouda
Beschrijving De Omgevingsdienst Midden-Holland (ODMH) heeft op 9 juli 2021 een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen. Dit betreft het tijdelijk afwijken van het bestemmingsplan voor tijdelijke terrassen ter plaatse van de Plaswijckweg 110, Schielandse Hoge Zeedijk 1, Vest 30, Elburgplein 21, Gouderaksedijk 24b en Klein Amerika 20 in Gouda. De aanvraag is geregistreerd onder kenmerk 2021200147. De aanvraag betreft: afwijken bestemmingsplan (ruimtelijke ordening/ gebruik) Procedure De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de ODMH namens de gemeente Gouda een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. De termijn kan worden opgeschort als er aanvullende gegevens nodig blijken te zijn. De termijn kan eventueel ook n keer worden verlengd met zes weken.
Thema Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid
Publicatiedatum 2021-07-15
Jaar 2021
Type 2k - Beschikking
Aanbieder (Code) gm0513
Totaal aantal documenten 1
Bron Originele publicatie
Verkregen op 2023-12-11
Aantal pagina's in dossier 1