[Gepubliceerd: 2010-09-13] In zijn onderzoeksrapport Helder handhaven (2010/235) stelt de ombudsman dat gemeenten duidelijk moeten maken wanneer ze wel
Besluit: 2010-09-13
Documenten: 4
[Gepubliceerd: 2010-06-24] Eind 2007 voerde de IGZ een thematisch onderzoek uit naar de kwaliteit van verantwoorde zorg op basis intensive cares (lC's)
Besluit: 2010-06-24
Documenten: 2
[Gepubliceerd: 2010-06-21] In 2006 bracht de Nationale ombudsman een rapport uit naar aanleiding van zijn onderzoek uit eigen beweging naar de 100%-cont
Besluit: 2010-06-21
Documenten: 2
[Gepubliceerd: 2010-06-16] De Nationale ombudsman heeft onderzocht of belangen van burgers voldoende gewaarborgd zijn, in de werkwijze van de IND en KMa
Besluit: 2010-06-16
Documenten: 3
[Gepubliceerd: 2010-05-02] De Nationale ombudsman ontvangt al langere tijd klachten over de begrijpelijkheid van beschikkingen van het CAK.
Besluit: 2010-05-02
Documenten: 2
[Gepubliceerd: 2010-03-23] Er bestaan op dit moment veel varianten van klachtbehandeling binnen Bureau Jeugdzorg.
Besluit: 2010-03-23
Documenten: 2
[Gepubliceerd: 2010-02-23] Opvang van kinderen die niet meer thuis kunnen blijven vraagt om pleeggezinnen, waarbij de voorkeur uitgaat naar verzorging b
Besluit: 2010-02-23
Documenten: 2
[Gepubliceerd: 2010-02-09] Iemand die een WW-uitkering ontvangt, mag met behoud van uitkering een eigen bedrijf starten.
Besluit: 2010-02-09
Documenten: 5
[Gepubliceerd: 2010-02-02] Op basis van de 'interventiepraktijk' bij de Nationale ombudsman is een lijst van acht belangrijke knelpunten in de uitvoerin
Besluit: 2010-02-02
Documenten: 2
[Gepubliceerd: 2010-01-14] Voor mensen is de telefoon een belangrijk communicatiemiddel.
Besluit: 2010-01-14
Documenten: 2